Feb 17, 2013

Diterima dan bersedia untuk menerima

Tiada manusia yang sempurna,setiap seseorang pasti akan ada kelemahannya.Sebelum anda mengayat mana-mana wanita,seharusnya anda telahpun bersedia untuk menerima 100% diri wanita tersebut.Kalau anda baca posting sebelum ini,telah beberapa kali saya tekankan tentang 'selidiki wanita yang anda minati'.Tujuannya mudah,untuk mengelakkan daripada anda terkejut apabila mengetahui sesuatu yang bukanlah didalam perancangan anda.

Ada sesetengah kes,hubungan pasangan menjadi retak akibat teman wanita,isteri,tunang telahpun terlanjur dengan lelaki lain sebelum mengenali diri anda.Jadi untuk menjaga hati anda,pasangan anda telah merahsiakan perkara tersebut daripada pengetahuan anda sehinggalah pada satu tahap.


Ada sesetengah kes,bakal teman wanita@tunang@isteri bukanlah seperti apa yang anda lihat pada zahirnya.Di belakang anda sentiasa ada lelaki lain yang menjadi tempat untuk berhibur dan bergembira.


Walau apa kelemahan sekalipun,JIKA ada telahpun memberikan komitmen kepada wanita yang anda telah pilih,anda seharusnya menerima apa juga keadaan yang ada padanya.Itu pilihan anda.

Dan seharusnya,pasangan@bakal pasangan anda seharusnya menerima anda sama seperti anda menerima si dia.Kalau ianya bertentangan,pada masa hadapan pasti akan ada masalah kerana terdapat satu pihak yang mementingkan diri didalam hubungan,








No comments:

Post a Comment