Feb 21, 2013

banner exchange

Saya minta-maaf kalau saya mengambil masa untuk mengemaskini kandungan blog,sekarang ini saya agak sibuk sedikit dengan laman web banner exchange yang saya tengah setup.Jadi kalau nak tahu bagaimana laman web banner exchange ni berfungsi,kenalah klik pada gambar banner exchange dekat kotak widget blog ini. Tujuan pembangunan laman web exchange ni adalah untuk membantu blogger-blogger lain yang ingin meningkatkan jumlah trafik ke dalam blog mereka,dengan syarat..kenalah tampal kod banner yang telah diberikan di dalam laman web@blog anda,dan yang paling penting..kenalah ada banner blog sendiri dengan saiz 120x125.macam contoh dkat bawah ni 







 Kadar CPI/CPM adalah dengan nisbah 20:1,Kalau anda memaparkan kod banner yang telah diberikan sebanyak 20 kali paparan,banner anda akan di paparkan pada mana-mana laman web ahli lain yang menyertai program banner exchange ni.Lagi banyak jumlah paparan yang dibuat oleh laman web anda,lagi tinggi peluang banner anda untuk dipaparkan pada laman web ahli lain.

Kenapa 20:1,jawapanya senang je..memberi peluang kepada ahli lain untuk memaparkan banner mereka pada laman web /blog anda.win-win situation...Saya tak untung satu sen pun bila buat laman-web banner exchange ni,kenape?kod platfom laman web banner exchange ini telah dibangunkan secara open-source dan saya ingin mengekalkan istilah open-source tu..

No comments:

Post a Comment